25 Nisan 2024

Yapı Kredi müşteri deneyimine Stevie Awards'tan altın ödül 

Türkiye’nin sınırları kaldıran bankası Yapı Kredi, iş dünyasının üstün başarılarını kutlamak için düzenlenen ve uluslararası alanda en prestijli ödül organizasyonlarından biri olan Stevie Awards’ta, "Best Use of Customer Insight" yani “Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı” kategorisinde altın ödüle layık görüldü.

Stevie Awards for Sales & Customer Service yarışmasında 10 finalist arasında en yüksek skoru alan Yapı Kredi “Müşteri İçgörüsünün En İyi Kullanımı” kategorisinde, müşterilerin tüm kanallardan geri bildirimlerini toplama, bu içgörüleri analiz edip iş stratejilerinde etkili bir şekilde kullanarak müşteri deneyiminde fark yaratmadaki liderliğiyle dikkat çekti.

“Müşteri odaklı yaklaşım işimizin temel taşı”

Bu ödülü kazanmaktan dolayı büyük bir gurur duyduklarını belirten Yapı Kredi Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, bu önemli başarıya ilişkin şunları söyledi: "Yapı Kredi olarak, müşterilerimizin ihtiyaçları ve beklentilerini anlamaya, teknolojiyi ve yenilikçi çözümleri kullanarak müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeye odaklanıyoruz. Bu noktada müşterilerimizin geri bildirimlerini dikkatle değerlendiriyor ve iş stratejilerimizi bu değerli içgörüler etrafında şekillendiriyoruz.  Müşteri odaklı yaklaşımımız ve kaliteli hizmet anlayışımız işimizin temel taşı. Uluslararası alanda, Best Use of Customer Insight kategorisinde kazandığımız bu ödül, tüm karar mekanizmalarımızda müşteri içgörülerini merkeze koyduğumuzun ve müşterilerimize en iyi deneyimi sunma konusundaki kararlılık ve çabamızın bir karşılığı. Başarılarımızın böyle prestijli ödüllerle desteklenmesi bizi daha iyi projeleri hayata geçirmek için motive ediyor. Bu motivasyonla önümüzdeki dönemde de var gücümüzle çalışmaya ve müşterilerimizi sınırsız bankacılık anlayışımızla buluşturmaya devam edeceğiz.”